Ha már összegyűjtöttük webhelyünk legfontosabb kulcsszavait, amelyekkel jól jellemezhetők célfelhasználóink keresései, akkor ezeket ügyesen el is kell helyeznünk a tartalomban. A téma után kutatva egy nagyszerű összefoglalásra bukkantam a SEOMOZ.org honlapján, ahol 72 SEO szakértő tapasztalatai alapján összegyűjtötték, fontosság szerint pontozták, majd egy rangsort állítottak fel arról, hogy hol és milyen fontossággal bír egy-egy kulcsszó elhelyezése a weboldalon belül.
Forrás: http://www.seomoz.org/article/search-ranking-factors
A legfontosabbnak ítélték a szakértők, hogy a kulcsszó a honlap <TITLE> részében szerepeljen, ezzel ellentétben leginkább csekély jelentőségűnek, pedig a META Keywords-ben szereplő kulcsszavakat tartották. Azt is láthatjuk, hogy a domain névben szerepeltetett kulcsszó is nagy jelentőséggel bír.
Fontos!
Habár az kulcsszó-optimalizáció javíthatja a kívánt kifejezésre vonatkozó keresőforgalmat, ezzel ne tegyük tönkre tartalmunk minőségét. Soha ne feledjük, hogy a tartalom elsősorban emberek számára készül – a keresőmotorok optimalizációja csak másodlagos szempont.